Potrebujete poradiť? 0940 052 867 Po - Pia 9:00 - 15:00
0
Košík
Úvodná stránka Pravidlá spracovania recenzií

Pravidlá spracovania recenzií

PRAVIDLÁ SPRACOVANIA RECENZIÍ

spoločnosti K + L NET s.r.o., IČO: 27886867, so sídlom Václavkova 364/22, Dejvice, 160 00 Praha 6, zapísanej v obchodnom registri Mestského súdu v Prahe pod sp. zn. C 124253,

pre predaj tovaru prostredníctvom https://www.agatinsvet.sk 
(ďalej len “e-shop”).

Recenzie, ktoré zverejňujeme, pochádzajú výhradne od zákazníkov, ktorí si recenzované produkty v e-shope alebo v kamennej predajni skutočne zakúpili.

Za týmto účelom môžu naši zákazníci po nákupe v našom e-shope alebo v kamennej predajni dostať odkaz na hodnotenie, ktorý môžu použiť na vloženie recenzie k zakúpeným produktom. 
 

Ako môžem ohodnotiť zakúpený produkt?

  1. Vložením recenzie, viazanej na objednávku, prostredníctvom Heureka.sk.
  2. Ďalej vám pri každej objednávke zašleme e-mail s možnosťou napísať recenziu k produktu na našich webových stránkach.
  3. Ďalej môžete ohodnotiť produkt kliknutím na tlačidlo ''PRIDAŤ NOVÉ HODNOTENIE'' priamo na webových stránkach e-shopu. Na základe Vášho e-mailu/čísla objednávky, ktorý/ú tu zadáte, overíme, že ste si produkt skutočne zakúpili. 
 

Ako je zabezpečené, že recenzie produktov nie sú falošné?

Hodnotenie produktov môžu zanechať len zákazníci, ktorí zakúpili tieto produkty na https://www.agatinsvet.sk.
  1. Heureka. To zaisťujeme prostredníctvom Heureka.sk, ktorým je odovzdaná informácia o zakúpenom produkte (objednávke), Vaše meno, priezvisko a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávať hodnotenie produktov iba ku skutočne zakúpenému tovaru.
  2. E-mail s možnosťou napísať recenziu. Pri produktoch z e-shopu to zaisťujeme tak, že každému zákazníkovi zašleme prostredníctvom e-mailu vlastný hodnotiaci formulár zakúpených produktov.
  3. Vloženie hodnotenia na e-shope. Pokiaľ zákazník zadáva nové hodnotenie priamo na webových stránkach e-shopu, kontrolujeme podľa zadaného e-mailu/čísla objednávky v udelenom hodnotení, či zákazník recenzovaný tovar skutočne zakúpil. Preto sa Vaša recenzia nemusí objaviť na našom webe hneď. Ak nespárujeme zadanú recenziu s uskutočneným nákupom, nezverejníme ju.
To znamená, že je technicky možné zadávať hodnotenie produktov iba ku skutočne zakúpenému tovaru.

Pokiaľ si nebudeme v niektorých prípadoch úplne istí tým, že sa jedná o nášho zákazníka, ktorý hodnotí zakúpený produkt, túto recenziu nezverejníme.
 

Ako určujeme, ktoré recenzie sú najdôležitejšie?

Recenzie sú zoradené podľa ich aktuálnosti (od najnovších po najstaršie). Neuprednostňujeme kladné recenzie na prvé priečky. Na popredné miesta v zobrazovaní recenzií uprednostňujeme recenzie s vyplneným textom hodnotenia zákazníkov, naopak recenzie len s hviezdičkami sú radené na spodných miestach hodnotenia všetkých zákazníkov.

Zverejňujeme všetky recenzie, ale vyhradzujeme si zmazať recenzie hanlivé alebo obsahujúce vulgárne výrazy (tieto budú nami zmazané).
 

Ako mám postupovať v prípade, že mi odkaz na hodnotenie produktu nebol zaslaný?

Do 14 dní od obdržania objednávky máte možnosť nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu dotazy@agatinsvet.sk a potom vám bude zaslaný odkaz.